jueves, 5 de junio de 2025

Ambientes de aprendizaxe na Ed. Infantil: mes de novembro

 AMBIENTES NOVEMBRO


No ambiente simbólico e construtivo, ao longo do mes de novembro, descubrimos un novo xogo, o Kapla, que conta con tablillas de madeira e unha chea de exemplos para facer e co que deixamos voar a imaxinación e creamos as nosas propias construcións. Aproveitamos tamén para construir torres con cartón traballando o conteo e a numeración. E, fomentamos o xogo simbólico que tanto nos gusta cunha castañeira!! Asamos castañas, preparamos e vendimos os cornetes… Foi todo un éxito!

No ambiente artístico e sensorial, estivemos a argallar a trimensionalidade co lápis 3D e coa obra de círculos de Sonia Delaunay, logo a arquitectura con arame seguindo a Elena Carrigton e tamén a creatividade reutilizando libros antigos para crear novas composicións. Seguindo coas formas xeométricas e empregando cintas, fixeron formas cadradas como en parte da obra de Mondrian. Para rematar e como estamos no outono, usando o frottage e a gama cromática que o caracteriza naceron composicións efímeras. Na mesa sensorial estimulamos o tacto e a motricidade fina, debullaron millo e vaciaron cabazas, usamos variedade de trasvases e a pesa para equilibrar e observar as diferenzas entre os diferentes materiais. Pasárono en grande! 

Por outra banda, no ambiente de lóxica-matemática e ciencia dispuxemos dun espazo no que comprobar o efecto producido ao mesturar auga con gotas de aceite e colorante. Foi fascinante!

Ademais, creamos palabras con letras escritas nas follas típicas da estación do ano na que nos atopamos. Aproveitando os elementos do outono, observámolos a través do microscopio, rexistramos o observado e o seu peso na báscula dixital; con estes mesmos elementos naturais creamos números e realizamos conteo. Ao sumo, construímos figuras seguindo patróns; e como non, aprendemos a xogar ao tres en raia.

No ambiente de luces e sombras, ao longo do mes contamos con diversas propostas como pezas imantadas fluorescentes coas que traballar a tridimensionalidade coa axuda da luz negra, retroproxector con distintos materiais e propostas, mesa de luz con números e figuras xeométricas para traballar o pensamiento computacional e por último, tamén dispuxemos de un cubo xigante con materiais de refugallo como CDs, caixas transparentes, papel celofán…os cales nos permitieron experimentar coa luz e as sombras, a superposición de cores…sen dúbida non tivemos tempo para aburrirnos!



No hay comentarios:

Publicar un comentario