Un equipo de
traballo do profesorado do centro está a participar na 1ª fase do programa Observa-Acción.
A súa finalidade: a mellora da práctica docente.
Este programa esta deseñado para levarse a cabo durante dous cursos académicos e consta de catro fases
(dúas en cada ano lectivo):
1. Observa_Acción. Fase Intracentros (Comparte) entre
docentes do mesmo centro educativo.
2. Observa_Acción. Fase Intercentros (Acolle) dirixida
a equipos de docentes de varios centros de todo o ámbito da
3. Observa_Acción. Fase Estatal (Conecta)
colaboración entre diferentes comunidades autónomas adheridas ao plan
4. Observa_Acción. Fase Europea (Internacionaliza)
experiencia de Observa_Acción visitando un centro educativo dun dos países
socios europeos.
Nesta primeira
fase, a que se desenvolve neste segundo trimestre, o profesorado esta a realizar
observacións entre parellas docentes no centro educativo. Son observacións
holísticas – a nivel xeral- e observacións focalizadas.
Nas primeiras, as
holísticas, cada parella docente realizar unha reunión ou práctica reflexiva antes
de realizala para concretar:
·
momento,
o espazo e a situación na aula da persoa observadora.
·
papel,
tanto da persoa observadora como da persoa observada.
·
Os
aspectos a analizar (ambiente de aula, explicacións, metodoloxía, actividades, organización,
…)
·
Os
instrumentos a empregar durante a observación para a recollida de información.
·
Despois,
realizase unha nova reunión de análise para comentar aqueles aspectos observados
para xerar unha retroalimentación positiva.
Despois, as observación serán focalizadas, seguindo a mesma secuencia que as holísticas, pero en esta ocasión consensuando aspectos concretos a observar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario